Yolcu otobüsünde 11 kilo esrar ele geçirildi

Yolcu otobüsünde 11 kilo esrar ele geçirildi
Adana'da şehirlerarası yolcu otobüsünde seyahat eden iki yolcunun çanta ve poşetlerinde 11 kilo 576 gram kubar esrar ele geçirildi.

 

Alınan bilgiye göre, Adana İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Ceyhan ilçesi TEM Otoyolu Sirkeli Gişelerinde, Gaziantep'ten İstanbul'a gitmekte olan bir yolcu otobüsünde arama yaptı. Yolcu otobüsünde seyahat eden E.Ç. ve M.Y. isimli şüphelilere ait el çantası ve poşetler içerisinde 11 kilo 576 gram kubar esrar maddesi ele geçirildi. Şüphelilerin gözaltına alındığı soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

İHA










 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.