Yolcu otobüsünde 11 kilo esrar ele geçirildi
Yayınlanma:
Adana'da şehirlerarası yolcu otobüsünde seyahat eden iki yolcunun çanta ve poşetlerinde 11 kilo 576 gram kubar esrar ele geçirildi.
Alınan bilgiye göre, Adana İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Ceyhan ilçesi TEM Otoyolu Sirkeli Gişelerinde, Gaziantep'ten İstanbul'a gitmekte olan bir yolcu otobüsünde arama yaptı. Yolcu otobüsünde seyahat eden E.Ç. ve M.Y. isimli şüphelilere ait el çantası ve poşetler içerisinde 11 kilo 576 gram kubar esrar maddesi ele geçirildi. Şüphelilerin gözaltına alındığı soruşturmanın sürdüğü bildirildi.
İHA
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.