TOÇ BİR-SEN’den bir ilk
Orman ve Su İşleri Bakanlığı ile Orman Genel Müdürlüğü’nde çalışan engelli devlet memurları toplu olarak TOÇ BİR-SEN (Tarım, Orman ve Çevre Çalışanları Birliği Sendikası)’e katıldılar.
Ankara Orman Bölge Müdürlüğü’nde gerçekleşen toplu katılım törenine, TOÇ BİR-SEN Genel Sekreteri Mustafa Özkaya, TOÇ BİR-SEN Genel Teşkilat Sekreteri Sabri Kızılkaya, TOÇ BİR-SEN Kadın Kolları Başkanı Emine Akgün, Ankara 26 Nolu Şube Yönetimi ve engelli çalışanlar katıldı.
Törende TOÇ BİR-SEN’e üye olan çalışanların “Engelliler Komisyonu” kurulmasına ilişkin istekleri üzerine TOÇ BİR-SEN Genel Sekreteri Mustafa Özkaya, böyle bir önerinin sendika tüzüğüne aykırılığı bulunmadığını belirterek; “Sendika olarak, engelli çalışanlarımızın her zaman yanında daha fazla bulunmaya gayret sarfediyoruz. Sizlerden gelen bu haklı ve bir o kadar da önemli talebin de takipçisi olacak ve biran öce hayata geçirilmesini sağlayacağız” dedi.
Bunun üzerine TOÇ BİR-SEN yöneticileri TOÇ BİR-SEN Engelliler Komisyonu’nun ilk çalışması olarak sendikaya katılan Atila Yaşar, İbrahim Halil Durmaz, Selin Arslan ve İlker Şaşmaz isimli üç engelli çalışanda komisyonun Engelli Temsilcileri olarak seçildiler.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.