İşitme engelliler için vaaz ve hutbe
Kepez ilçesinde, cuma hutbesi ve vaazlar, işitme engelli vatandaşlar için işaret diline çevriliyor. Kepez Belediyesi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve İlçe Müftülüğü işbirliğiyle işitme engelli vatandaşların dini hizmetlerden yararlanması amacıyla çalışma başlatıldı. İmzalanan protokol kapsamında Kepez İşitme Engelliler İlköğretim Okulu’ndan iki öğretmen, vaaz ve cuma hutbelerini işaret diliyle anlatması için görevlendirildi. Çalışmanın pilot uygulaması, Dokuma bölgesindeki Süleymaniye ve Yeni Mahalle’deki Hacı Hüseyin Alanyalılar camilerinde başladı. Hacı Hüseyin Alanyalılar Camii’nde Cuma namazında İmam Abdurrahman Sami Tezcan’ın zararlı alışkanlıklarla ilgili verdiği hutbe, Kepez İşitme Engelliler İlköğretim Okulu Öğretmeni Mustafa Sulubulut tarafından işaret diline çevrildi. Projenin hayata geçmesine destek veren Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, yaptığı yazılı açıklamada, güzel bir işbirliğiyle işitme engelli vatandaşların cuma hutbeleri ve vaazları dinleyememe problemlerini ortadan kaldırdıklarını vurguladı.
akit
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.