Felçli kadın karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü  

Felçli kadın karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü  
Sandıklı ilçesinde, felçli kadın, karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü.

Alınan bilgiye göre, Çakır Mahallesi Susam Sokak'ta bir evde yaşayan 65 yaşındaki felçli Raziye Coşkun'un evinden duman çıktığını gören komşuları içeri girdi.

Yangını kendi imkanlarıyla söndüren komşular, Coşkun'u dışarı çıkarıp 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi.

Olay yerine gelen ekipler, Coşkun'un yaşamını yitirdiğini belirledi.

Raziye Coşkun'un sobadan sıçrayan kıvılcımların halıyı tutuşturması sonucu çıkan yangında karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğü, yangın sırasında evde yalnız olduğu öğrenildi.

Ceset, devlet hastanesinin morguna kaldırıldı.

 aa

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.