Derbi maçı Albayrak'ı hastanelik etti!

Derbi maçı Albayrak'ı hastanelik etti!
FIBA Kadınlar Avrupa Ligi Sekizli Finali'ndeki Galatasaray-Fenerbahçe maçını izleyen Galatasaray Yönetim Kurulu Üyesi Abdürrahim Albayrak, rahatsızlanarak hastaneye kaldıırldı.

Basketbol FIBA Kadınlar Avrupa Ligi Sekizli Finali'ndeki Galatasaray Medical Park-Fenerbahçe maçının ardından rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan Galatasaray Kulübü yönetim kurulu üyelerinden Abdürrahim Albayrak taburcu edildi.

Bakırköy'deki özel Acıbadem Hastanesi'ne kaldırılan ve strese bağlı yüksek tansiyon teşhisi konulan Albayrak, kendisini hastanede ziyarete gelen Galatasaray Futbol Takımı Teknik Direktörü Fatih Terim'in özel aracıyla hastaneden ayrıldı.







HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.