'Dostlar beni unutmasın' diyen Aşık Veysel anıldı

'Dostlar beni unutmasın' diyen Aşık Veysel anıldı
Halk Ozanı Âşık Veysel, Bursa merkez Osmangazi Belediyesi tarafınan ölümünün 39.yılında türkülerle anıldı.

Anadolu'nun en büyük ozanlarından biri kabul edilen Âşık Veysel, Gökdere Kültür Merkezi'nde Osmangazi Belediyesi Türk Halk Müziği Korosu'nun seslendirdiği türkülerle anıldı. Konser, Âşık Veysel'in unutulmaz eseri 'Uzun İnce Bir Yoldayım' türküsü ile başladı. Âşık Veysel'in hayatının anlatıldığı sinevizyon gösterisi duygusal anların yaşanmasına neden oldu. 'Güzelliğin On Para Etmez, Kara Toprak, Mecnun Gibi Dolaşırım Çöllerde, Beni Hor Görme Kardaşım' gibi eserlerin seslendirildiği etkinlikte, türküler hep bir ağızdan söylendi. Program, Âşık Veysel'in kendi sesinden 'Dostlar Beni Hatırlasın' türküsü ile son buldu.


CİHAN







HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.