Başbakan Erdoğan İstanbul'a geldi

Başbakan Erdoğan İstanbul'a geldi
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'a geldi.

 

Saat 23.50 sıralarında İstanbul Atatürk Havalimanı'na özel bir uçakla gelen Başbakan Erdoğan'ı İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, İl Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın ile alandaki diğer yetkililer karşıladı.

  VIP salonu önünde kendisini karşılamaya gelen heyetle bir uzun bir süre sohbet eden Erdoğan, daha sonra yoğun güvenlik önlemleri arasında alandan ayrıldı.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.