Bu nasıl bir ödül?
Ankara’nın yerel gazetesi Habervaktim’in haberine göre, Melih Gökçek Başkanlığı’ndaki Ankara Büyükşehir Belediyesi “vitrinlere oynuyor” dedirten, garip bir ankete imza attı.
Büyükşehir Belediyesi’nin Mart ayı başında “ödüllü” açıklamaları ile kamuoyuna duyurduğu “Halk Ekmek Fabrikası Müşteri Memnuniyeti Anketi”nden adeta ceza çıktı.
Belediye bağlı kuruluş olan Halk Ekmek Fabrikası’nın müşteri memnuniyetini sorgulamak, ürünler ile ilgili bilgi vermek, yeni projelerini kamuoyuna duyurmak ve tüketicilerinin görüşlerini almak amacıyla 10-25 Mart tarihleri arasında Kızılay Metrosu Anket Merkezi, Batıkent Metrosu Anket Merkezi, Sıhhiye Mavi Masa ve Mobil Anket aracı ile Sincan Lale Meydanı’nda bir anket çalışması düzenlemişti. Anket öncesi, ankete katılanlar arasından çekilişle belirlenecek 50 kişinin ödüllendirileceği duyurulmuştu. Belediye’nin bu anketi gazetelerde “Büyükşehir’den ödülle anket” şeklinde geniş yer almıştı.
ANKET YAPILDI, ÖDÜL AÇIKLANDI!
Anket yapıldı ve katılımcılar arasından 50 “şanslı” kişi çekilişle belirlendi. Büyükşehir’in açıkladığı ödül ise hayli şaşırttı: “Gökkuşağı Fabrika Satış mağazasında ücretsiz kahvaltı.”
ÖDÜL MÜ CEZA MI?
Büyükşehir’in çekilişle belirlediği 50 kişi, ödül olarak, Gökkuşağı Fabrika Satış mağazasında ücretsiz kahvaltı yapacaklar. Belediye, sitesinden duyurduğu bu 50 “şanslı” kişiye, “yanlarında birer kişiyi de getirebileceklerini” ilan etti.
ORADA KAHVALTI ÜCRETİ ZATEN 3 TL
Habervaktim’in edindiği bilgilere göre, Gökkuşağı Fabrika Satış Mağazası’nda kahvaltı ücreti zaten 3 TL. Bu 50 “şanslı kişi”nin 3 TL’lik kahvaltıyı ücretsiz yapmaları için Gökkuşağı Fabrika Satış Mağazası’na gidiş geliş yol parasına katlanmaları gerekiyor. 3 TL’lik kahvaltıyı ücretsiz yapmak için bunun en az 2 misli yol parası harcamaları gerekiyor. Yanlarında da bir kişiyi götürmeleri halinde bu masraf 2’ye çıkacak.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.