Çetinsaya, YGS'ye gireceklere başarılar diledi

Çetinsaya, YGS'ye gireceklere başarılar diledi
YÖK Başkanı Gökhan Çetinsaya, sosyal paylaşım sitesi ''Twitter''dan YGS'ye girecek öğrencilere başarılar diledi.

YÖK'ten yapılan açıklamaya göre, Çetinsaya, Twitter'daki hesabına, ''Yarın YGS'ye girecek sevgili gençler, aileleriniz ve bizler için sizleri değerli kılanın sınavlarda aldığınız dereceler olmadığını bilmenizi istiyor, yükseköğretime giriş için ilk aşamayı başarıyla tamamlamanızı, her şeyin gönlünüzce olmasını en içten dileklerimle temenni ediyorum'' mesajını yazdı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.