KKTC'den çözüm için yeni talep

KKTC'den çözüm için yeni talep
KKTC Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu, "Bu yapılmazsa müzakerenin anlamı yok" dedi.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu, Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri'nden garantör devletlerin de katılacağı 5'li toplantı talep ettiklerini söyledi.

"Yapılmazsa Görüşmeler Bir Anlam İfade Etmez"

Bu toplantının olmaması halinde müzakerelere devam etmenin bir anlamı olmayacağı uyarısında bulunan Eroğlu, şunları söyledi:

"20 Nisan'dan itibaren Genel Sekretek kararını vermelidir. Türkiye, Yunanistan ve İngiltere yani üç garantörün Hristofyas Rum lideri olarak, benim Türk tarafı olarak bulanduğum bir konferans. Bugüne kadar anlaşamadığımız konuları anlaşıp halletmeye çalışacağız. Hiristofyas bunu da kabul etmedi tabii. Ben böyle toplantıyı kabul etmem. Tabi şimdi 20 Nisan'dan sonra bizim hedeflediğimiz bu toplantı yapılır yapılmaz onu göreceğiz. Ama yapılmadığı takdirde bu görüşmelerin hiç bir anlam ifade etmediğini söylüyoruz. Çünkü 20 Temmuz'da Rum Tarafı Avrupa Birliği Dönem Başkanı olacak."

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.