Cadde ortasında dinamit bulundu

Cadde ortasında dinamit bulundu
Adana'nın Tufanbeyli ilçesinde, cadde ortasında dinamit bulundu.

Olay, Adana'nın Tufanbeyli ilçesinde dün akşam meydana geldi. İddiaya göre, Tufanbeyli termik santralinin inşaatında çalışan işçiler, çalıştıkları firmanın binasının da bulunduğu Saimbeyli Caddesi'nde üzerinde fünyesi bulunan taşa sarılı bir dinamit gördü. Çalışanlar, 155'i arayarak fünyeli dinamit olduğu ihbarında bulundu. Olay yerine gelen polis ekipleri dinamitin bulunduğu alanı emniyet şeridine alırken, çevredeki vatandaşları uzaklaştırdı. Bomba imha uzmanı ekiplerince fünyesi sökülen dinamit incelenmek üzere emniyete götürüldü.Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.