'Suriye halkına kendini savunma hakkı verilmeli'

'Suriye halkına kendini savunma hakkı verilmeli'
Suriye Dostları Toplantısı’nın yapıldığı saatlerde İstanbul Harbiye’de eylem yapan Suriye Dayanışma Platformu, Suriye’ye adalet ve özgürlüğün direnişle geleceğini açıkladı.  

Eyleme katılan sivil toplum kuruluşları, Suriye halkına kendini savunma hakkının tanınması gerektiği vurguladı. Eylemde “Baas diktasına ve katliamlara karşı Suriye halkının kendini savunma hakkı engellenemez!”, “Baas diktasına boyun eğmeyen Suriye halkı emperyalist hesapları da boşa çıkaracak!”, “Katil Baas ordusuna karşı yaşasın Suriye halkının özgür ordusu!”, “Şu an Suriye’de katliam oluyor!” gibi pankartları açıldı.

VAROL: ÖZGÜR SURİYE ORDUSU’NA SAVUNMA İÇİN SİLAH VERİLMELİ
Suriye Milli Konseyi’nden Hamdi Osmanoğlu, yaptığı konuşmada Suriye Dostları’na seslenerek, suni barış planlarının işlevsel olmadığını, bundan ziyade somut adımlar atılıp direnişte bulunan insanlara destek verilmesinin gerekliliğini vurguladı. Gazetemiz yazarı Ahmet Varol ise yaptığı konuşmada, önce Annan Planı’nın katil Baas diktasına meşruiyet kazandıran mantığına itiraz etti. Varol, Özgür Suriye Ordusu’nun bir an önce silahlandırılması ve Baas güçlerine karşı bu direniş hattının savunulması gerektiğini ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.