"İnsani görevimi yerine getirdim"

"İnsani görevimi yerine getirdim"
Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç, Oda TV davası sanıklarından gazeteci Müyesser Yıldız'a yazdığı mektupla ilgili olarak, "Daha önce yazdığı hiçbir makamdan cevap alamadığını belirtiyordu. Doğrusu bu beni çok üzd&uu

Kılıç, Marriott Otel'de düzenlenen Anayasa Yargı Reformu Sempozyumu'na katıldı. Sempozyumun ardından gazetecilerin sorularını cevaplayan Kılıç, Oda TV davasının tutuklu sanıklarından Müyesser Yıldız'ın kendisine yazdığı mektuba verdiği cevaba ilişkin soru üzerine Yıldız'ın kendisine gayet duygusal bir mektup yazdığını ifade etti.

O nedenle oturup Yıldız'ın mektubuna cevap yazdığını anlatan Kılıç, "Çünkü daha önce yazdığı hiçbir makamdan cevap alamadığını belirtiyordu. Doğrusu bu beni çok üzdü. O sebeple de insani bir görevimi yerine getirdim. Kendisi ne yapılması gerektiği konusunda bizden çözüm istiyor. Yargı sürecinde olan bir konu hakkında çok fazla bir şey söylememiz söz konusu olamazdı. Yargı sürecini beklemek lazım. Yargı süreci içinde de uğradığı haksızlıkları çeşitli yollarla dile getirmesinin daha doğru olacağını ifade ettim. Neticede bunu yapmış olmakla ne kadar isabetli bir iş yaptığını da görmüş oldunuz. Bir gazetemiz manşetine çekerek bunu bütün halkımıza duyurdu" dedi.

Anayasa Mahkemesi Başkanı Kılıç, Müyesser Yıldız'ın daha sonra kendisine bir teşekkür yazısı gönderdiğini açıkladı.

 

 

 

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.