Ekmek israfı kampanyasına destek

Ekmek israfı kampanyasına destek
Küresel Isınma ve Çevre Gönüllüleri Derneği Başkanı Ömer Durmuş Saltık, Tarım Gıda ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker'in ekmek israfını önlemek için başlatacaklarını duyurduğu kampanyayı desteklediklerini söy

Saltık, Türkiye'de günde 101 milyon adet 250 gramlık ekmek üretilmesine karşın, bin 500, yıllık ise 550 bin ton ekmeğin çöpe atıldığını, 5,9 milyon adet ekmek israfı yapıldığını söyledi. Türkiye'nin 2011'de toplam 2 milyon 800 milyon ton ihracat ve 1,9 milyar dolar gelirle dünyanın en fazla un ihracatı yapan ülkesi olduğunu ifade eden Saltık "İsrafın haram olduğunu bilmek için allame olmaya gerek yok. Hele israf edilen ekmek olunca, ayıbımız katlanarak artıyor. Bu israf bize yakışmıyor." diye konuştu.

CİHAN










HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.