Askerlerin şakalaşması ölümle bitti
Yayınlanma:
Bursa Osmangazi İlçe Jandarma Komutanlığı yemekhanesinde ikiaskerin şakalaşması ölümle bitti. Olayla ilgili askeri savcılık geniş çaplısoruşturma başlattı.
Olay, dün saat 06.00’da Mudanya yolu üzerindeki Osmangazi Jandarma İlçe Komutanlığı’nda yaşandı. İddiaya göre, askerler, sabah kahvaltısı öncesinde yemekhanede bir araya geldi. Bu sırada kimliği öğrenilemeyen arkadaşı ile şakalaşan Beşir Cüneyt Yıldız’ın (20) göğsüne MP5 mermisi isabet etti. Ağır yaralanan Yıldız, ambulansla kaldırıldığı Çekirge Devlet Hastanesi’nde yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. Yıldız’ın cenazesinin otopsinin ardından memleketi Samsun’da toprağa verileceği öğrenildi.
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.