Miniklerden ahde vefa
Ankara Kızılcahamam’da Cumhuriyet İlköğretim Okulu öğrencileri, son derece anlamlı bir ahde vefa örneği sergiledi.
Öğrenciler TRT'de yayınlanan ve 1. Dünya Savaşı'nda İngilizlere esir düşerek Myanmar'a götürülen ve orada ağır şartlarda çalıştırılan, bir çoğu da ağır şartlar nedeniyle şehit düşen kahramanlarımızın vatanlarına gönderdikleri mektupları konu alan 'Cevapsız Mektuplar' adlı programdan yola çıkarak şehitlerimizin mektuplarına cevap yazdılar.
EMANETİ YÜCELTMEYE ÇALIŞACAĞIZ
Kahraman askerlerimizin mektuplarına geç de olsa karşılıksız bırakmayan öğrenciler büyük bir ahde vefa örneği sergilediler. Bu vesileyle kahraman askerlerimizin ruhlarını bir nebze olsun şâd etmeye çalışan öğrenciler Myanmar'da kendileri için özgürlüklerini, hayatlarını feda eden atalarını unutmadıklarını, onların aziz hatıralarını yaşatacaklarını, ömürleri boyunca onların bıraktığı emaneti yüceltmeye çalışacaklarını dile getirmiş oldular.
KÖŞK VE TRT’YE DE GÖNDERDİLER
Yazdıkları mektupları Cumhurbaşkanlığı ve TRT'ye de gönderen öğrenciler, bu vatan için hayatlarını, özgürlüklerini feda eden askerlerimizin yolunda ilerleyen bir nesil olduklarını bir kez daha dile getirmiş oldular.
TRT’DEN TEŞEKKÜR CEVABI
Öğrencilerimizin mektuplarını alan TRT'nin program yapımcıları öğrencilere tek tek mektup göndererek, onları tebrik etti. TRT yöneticileri ayrıca öğrencilerin mektuplarıyla 'Cevapsız Mektuplar' adlı programın amacına ulaştığının bir kez daha ispat edilmiş olduğunu ve yazılan mektuplardan memnun olduklarını ifade ettiler.
ŞAHİN’DEN TELEFON
TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin de “Cevapsız Mektuplara” cevap yazan Cumhuriyet İlköğretim Okulu öğrencisi Kezban Yücel’i arayarak teşekkürlerini iletti. TRT Haber mektup yazan öğrencileri mayıs ayı içerisinde Ankara'ya davet ederek, onlarla bu konu hakkında düşüncelerini içeren bir haber yapmak istediklerini belirtti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.