Döşemealtı'nda okul kantinleri denetlendi

Döşemealtı'nda okul kantinleri denetlendi
Döşemealtı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ve sağlık birimleri ilçedeki okul kantinlerini denetledi.

İşletme sahipleri, fiziki koşullar, personel hijyeni, iş güvenliği ve diğer eksiklikler konusunda uyarıldı. Yeni denetimlerde aynı olumsuzlukların tespit edilmesi halinde yasal işlem yapılacağı tebliğ edildi.

Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, özellikle okul kantinlerinde çocukların tüketimine sunulan yiyeceklerin sağlıklı olması ve kullanım sürelerinin geçmemiş olması konusunda hassasiyet içinde olduklarını söyledi. Belediye zabıta ekipleri ve sağlık birimlerinin denetimlerini aralıksız sürdürdüğünü belirten Tursun, "Halkımızın ve özellikle çocuklarımızın tüketimine okul kantinlerinde sunulan ürünlerin takibini önemsemekteyiz. Yürütülen çalışmada eksiklik hissedilen konularda gerekli uyarılar yapılmış olup yeni kontroller aralıksız sürdürülecektir." dedi.

CİHAN






HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.