Suriye'nin, askerlerini bazı kentlerden çekmeye başladığı ileri sürüldü

Suriye'nin, askerlerini bazı kentlerden çekmeye başladığı ileri sürüldü
Suriye'de, askerlerin bazı kentlerden çekilerek üslerine dönmeye başladığı iddia edildi.

Adının açıklanmasını istemeyen bir hükümet yetkilisi, Associated Press'e (AP) yaptığı açıklamada, askerlerin nispeten sakin olan kentlerden çekilmeye başladığını, gerilimin yüksek olduğu kentlerde ise takviye edilen güvenlik güçlerinin dış mahallelerde konuşlandıklarını ileri sürdü.

Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esed, askerlerin ülkedeki kasaba ve kent merkezlerinden 10 Nisan'a kadar çekilmesini öngören BM ve Arap Birliği'nin Suriye özel temsilcisi Kofi Annan'ın planını kabul etmişti.

(AP-UK-MUR)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.