Suriye'nin, askerlerini bazı kentlerden çekmeye başladığı ileri sürüldü
Yayınlanma:
Suriye'de, askerlerin bazı kentlerden çekilerek üslerine dönmeye başladığı iddia edildi.
Adının açıklanmasını istemeyen bir hükümet yetkilisi, Associated Press'e (AP) yaptığı açıklamada, askerlerin nispeten sakin olan kentlerden çekilmeye başladığını, gerilimin yüksek olduğu kentlerde ise takviye edilen güvenlik güçlerinin dış mahallelerde konuşlandıklarını ileri sürdü.
Suriye Devlet Başkanı Beşşar Esed, askerlerin ülkedeki kasaba ve kent merkezlerinden 10 Nisan'a kadar çekilmesini öngören BM ve Arap Birliği'nin Suriye özel temsilcisi Kofi Annan'ın planını kabul etmişti.
(AP-UK-MUR)
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.