Türk Polis Teşkilatı'nın kuruluş yıldönümü kutlandı

Türk Polis Teşkilatı'nın kuruluş yıldönümü kutlandı
Samsun Emniyet Müdürlüğü, Türk Polis Teşkilatı'nın 167.Yıldönümü etkinlikleri kapsamında şehitlik anıtında tören düzenledi. Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü bahçesinde kesile

Günün önemine binaen bir konuşma yapan Samsun Emniyet Müdürü Hulusi Çelik, "Kuruluşumuzun 167. yıldönümü vesilesiyle, bütün arkadaşlar ve ailelerimizle birlikte huzurunuzdayız. Polis teşkilatımız, kurulduğu günden bu güne kadar yapmış olduğu çok önemli hizmetler bugün olduğu gibi gelecekte de aynı azim ve kararlılıkla sürdüreceklerdir." dedi.

Müdür Çelik, "Sizler, millet olarak birlik ve beraberlik içerisinde olma ruhunu, vatan aşkını, bayrak sevgisini en iyi anlatan örnek, hür ve özgür yaşama kararlılığının birer kanıtısınız. Sizler ilelebet gönlümüzde yaşayacaksınız. O yüce hatıralarınızı da gelecek nesillerle aktararak hep canlı tutacağız ve izinizden yürümeyi arzulayan milyonlar var. Bu toprakları vatan yapan sizlerin şehadetidir. Emanetiniz emin ellerdedir. Milyonları temsilen önünüzde saygı ile eğiliyorum. Ruhunuz şad olsun." diye konuştu.

Konuşmanın ardından Emniyet Müdürü Hulusi Çelik, şehitlik özel defterini imzalayarak müdür yardımcıları, şube müdürleri, şehit dernekleri temsilcileri ve şehit aileleriyle birlikte Asri Mezarlığı Şehitliği'ni ziyaret etti. Şehit kabirlerine karanfil bırakarak dua eden Emniyet Müdürü Hulusi Çelik ve eşi Sevgi Çelik, şehit ailelerine de taziyede bulundu.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.