"TSK da şikayetçi olmalı"

"TSK da şikayetçi olmalı"
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çelik, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin de (TSK) darbecilerden, "TSK'nin anayasal sınırlar içinde görev yapmasını engelledikleri için" şikayetçi olması gerektiğini bildirdi.

 

Çelik, sosyal paylaşım sitesi twitter'dan yaptığı açıklamada, 12 Eylül davasına TSK'nın da müdahil olması gerektiğini belirterek, "Darbeciler 'emir komuta zinciri'ni kullanarak, orduya görevi dışında görev vermiştir. Her darbe ile TSK'nin çağdaş ordu olma niteliği gasp edilmiş, ordu içinde çetelerin oluşumuna olanak sağlanmıştır" dedi.

Darbecilerin, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin çağdaşlaşmasını ve anayasal sınırlar içinde görev yapmasını engellediğini vurgulayan Çelik, "TSK, darbecilerden, TSK'nin anayasal sınırlar içinde görev yapmasını engelledikleri için şikayetçi olmalı" ifadesini kullandı.












 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.