Başkent caddeleri engelliler için düzenleniyor
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Özürlü ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü gözetiminde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı, Başkent'in dört bir tarafında yer alan kaldırım, kaldırım rampaları ve trafik işaretlemelerindeki eksiklikleri tespit ederek, engellilerin kullanımını kolaylaştıracak duruma getiriyor.
Başkent Ankara'yı engelliler için yeniden düzenleyen Kent Estetiği Dairesi ekipleri, Özürlü ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğünün uzman personelinin verdiği eğitimin ardından, sorumluluklarında bulunan ortak kullanım alanlarındaki eksiklikleri tespit etti.
Kaldırımlardan, yaya geçitlerine, alt-üst geçitlerden, metro istasyonlarına, Büyükşehir Belediye binasından AŞTİ ve Gençlik Parkına kadar pek çok alanı inceleyen, eksiklikleri tespit eden ve gerekli çalışmaların startını veren Kent Estetiği Dairesi yetkilileri, "Yapılacak çalışmaların ardından, Büyükşehir Belediyesinin hiçbir zaman yalnız bırakmadığı ve hizmetleriyle tüm dünyaya örnek olduğu engellilere verilen önem, Ankara'nın ortak kullanım alanlarında daha da iyi ortaya çıkacak." dedi.
Yeni düzenlemelerin, daha önce yapılanların eksikliklerinin giderilmesi ve bundan sonra yapılması gerekenlerin tespit edilmesi olduğunu aktaran yetkililer, "Bizim ve Bakanlığımızın uzman personellerinin ortak çalışmasıyla 'Engelsiz bir Başkent'i ortaya çıkaracağız" diye konuştular.
CİHAN
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.