Erdoğan'a hakaret etti, Atatürk'e sarıldı

Erdoğan'a hakaret etti, Atatürk'e sarıldı
Eskişehir'in Tepebaşı İlçesi Belediye Başkanı Ahmet Ataç, 12 Haziran seçimleri öncesinde katıldığı bir programda Başbakan Erdoğan'a hakaret ettiği iddiasıyla yargılandığı davada para cezası verildi. 

Eskişehir 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya Başkan Ahmet Ataç'ın avukatları katıldı. Avukatlar Ataç'ın tahliyesini talep ettiler. Mahkeme, hakaret suçunun işlendiğine kanaat getirerek, Ataç'ı 7 bin TL. para cezası verdi.

Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, çıkan karar ile ilgili olarak yaptığı açıklamada, "Atatürk'ü korumak suç oldu. Biz bildiğimiz doğruları söyledik" dedi.

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.