PFDK'dan Trabzonspor'a 2 maç seyircisiz oynama cezası

PFDK'dan Trabzonspor'a 2 maç seyircisiz oynama cezası
31 Mart Cumartesi günü Trabzon Avni Aker stadında karşılaşan Trabzonspor Fenerbahçe maçı sonrası yaşananlar için PFDK faturayı kesti.

Kurul bugün yaptığı toplantıda, Fenerbahçe maçında çıkan olaylar nedeniyle Bordo-mavili ekibe 2 maç kendi sahasında seyircisiz oynama cezası 200 bin TL para cezası verdi.

PFDK'nın aldığı kararlar şöyle:

"Trabzonspor'un 01.04.2012 tarihinde oynanan Trabzonspor-Fenerbahçe Spor Toto Süper Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 2 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası ile cezalandırılmasına, Aynı müsabakada Trabzonspor'un, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürattan dolayı ve bu eyleminin aynı sezon içerinde 3. kez gerçekleştirilmesi nedeniyle takdiren ve teşdiden 150 bin TL para cezası ile cezalandırılmasına, Aynı müsabakada Trabzonspor'un spor ahlakına aykırı pankart asılmasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 50 bin TL para cezası ile cezalandırılmasına, Cezaların birleştirilmesi suretiyle Trabzonspor'un toplam 2 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası ve 200 bin TL para cezası ile cezalandırılmasına karar verildi"




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.