Protokol kahkahaya boğuldu

Protokol kahkahaya boğuldu
Danıştay'ın yeni hizmet binasının açılış töreninde konuşan Başkan Hüseyin Karakullukçu protokole kahkaha attırdı..

Danıştay'ın yeni hizmet binasının açılış töreni bugün Ankara'da yapıldı. Törene şüphesiz Danıştay Başkanı Hüseyin Karakullukçu'nun konuşması damgasını vurdu. Ağır ağır konuşmasıyla, esprili üslubuyla dikkat çeken Karakullukçu, 'Danıştay'ım sevdalım' şiiriyle Cumhurbaşkanı Gül, Başbakan Erdoğan ve TBMM Başkanı Çiçek'nı güldürdü.

Danıştay'ın yeni hizmet binasının açılış töreni törenine Danıştay Başkanı ev sahipliği yaptı. Törene Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç ve bir çok bakan ile belediye başkanı katıldı.

Törende ilk konuşmayı Danıştay Başkanı Hüseyin Karakullukçu yaptı. Karakullukçu'nun konuşması ve konuşma üslubu başta Cumhurbaşkanı olmak üzere, Başbakan Erdoğan, TBMM Başkanı Çiçek'i güldürdü.

KARAKULLUKÇU: DANIŞTAY'IM SEVDALIM

"...Bağışlayın Sayın Cumhurbaşkanım bizler hakimleriz. Öyle duygusal da davranamayız. Çok düşünmeken ya da çok dinlemekten belagatlı konuşmayı da çok bilemeyiz. Ama bazen içimizde fırtınalar kopar da bir ıslık misali dudaklarımızdan dökülüverir. İşte o zaman biz şöyle deriz; Sizin için, bizim için hak için, adalet için, hukuk devletinin devamı için olmazsa olmazım Danıştay'ım! Sevdalım! Kapından hiç kimse gözyaşıyla ayrılmasın!"

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.