Çöp evden altın çıktı

Çöp evden altın çıktı
Ankara'nın Yenimahalle ilçesinde şikayet üzerine bir çöp evi temizleyen belediye ekipleri altın sürpriziyle karşılaştı.

Varlık Mahallesi Yıldızeli Sokak'ta oturan 76 yaşındaki emekli bankacı G.B'nin evine yeğeninin şikayeti üzerine gelen ve evi temizlemeye başlayan ekipler, bir sandık içinde 250 bin lira değerinde altın buldu. Altınlar, çocuğu olmayan Alzheimer hastası olan G.B'nin tek varisi olan yeğenine teslim edildi. Halasının 10 yıldır çöp biriktirdiğini söyleyen yeğeni, altınlardan haberi olmadığını belirterek G.B'yi huzurevine yatırdığını söyledi. Ev mahkeme kararıyla 5 saatlik bir çalışma sonucu temizlendi.

Tüm odaların tavana kadar kağıt, su şişesi ve atık maddeyle dolu olduğu görülürken üç kamyon çöp, camlardan çıkarıldı. Evde bulunan çöp ve atık maddeyi alan belediye ekipleri, binayı ilaçlayarak dezenfekte etti. Çöp evlerin bölgeye büyük tehlike saçtığını belirten Yenimahalle Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü yetkilileri, bazı çöp evlerde kıymetli eşya da bulduklarını söyledi. Kıymetli eşyaların polis ekiplerine veya polis nezaretinde varislerine teslim ettiklerini kaydeden yetkililer, son zamanlarda çöp ev şikayetlerinde artış olduğuna da dikkat çektiler.





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.