Ölüme sebebiyet vermenin cezası...
Giresun Şebinkarahisar Asliye Ceza Mahkemesi'nde 'taksirle ölüme sebebiyet vermek' suçundan 5 yıla kadar hapis istemiyle dava açılan Şantiye Şefi A.T,'ye Mahkeme, 2 yıl hapis cezası verdi.
Hakim, cezayı 'kitap okumaya' çevirdi. 'Cezası' halk kütüphanesinde 'insan sevgisi', 'insan ilişkileri', 'sorumluluk bilincini geliştirme', 'insanlar arasında sosyal ilişki', 'empati', 'doğruluk ve sevgi' konulu kitaplar okumak. A.T. şimdi Erzurum'da Denetimli Serbestlik Şube Müdürlüğü'ne okuduğu kitapların özetlerini veriyor. A.T. durumdan memnun, "Hapis yatmaktansa kitap okumak kültür açısından daha önemli. Her ay okuduğum kitabın özetini çıkararıp emniyete götürüp Denetimli Serbestlik Şube Müdürlüğü'ne teslim ediyorum. 10 kitaptan 8'ini okudum. 2 kitap kaldı."
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.