Öğrencilerden bir demet huzur
Ziyaret sırasında duygusal anlar yaşandı. Öğrencilerin kendilerini hatırlayarak ziyarette bulunmasından mutluluk duyduklarını ifade eden huzurevi sakinleri, ellerini öpen öğrencilere yaşadıkları hayat tecrübelerini anlattı. Öğrenciler ise huzurevi sakinleri için hazırladıkları şarkıları Müzik Öğretmeni Aytaç İnan ile birlikte çalıp söylediler.
Okul Müdürü Eyüp Dağhan, öğretmen ve öğrencilerle birlikte huzurevini ziyaret etmelerindeki amaçlarının, öğrencilere büyüklerin sadece bayramlarda değil her gün hatırlanması ve sahip çıkılması gerektiğini öğretmek olduğunu söyledi.
Yaşlı veya bakıma muhtaç anne ve babaların modern kentleşmeyle birlikte adeta huzurevlerine terk edildiklerini hatırlatan Dağhan, büyüklerimize şefkat ve merhametle yaklaşmanın toplum olarak manevi bir değer olduğunu kavratmak olduğunu vurguladı.
Huzurevi ve Bakımevi müdürü de öğretmen ve öğrencilere ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.