'Derslik açığı,kamu-özel ortaklığı ile çözülecek'

'Derslik açığı,kamu-özel ortaklığı ile çözülecek'
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, zorunlu eğitimin 12 yıla çıkmasının ardından ortaya çıkacak derslik açığına çözüm için iki yeni proje üzerinde çalıştıklarını söyledi.

Kamulaştırılamayan alanların kiralama yöntemi ile eğitim için kullanılacağına dikkat çeken Bakan Dinçer, ikinci yöntemin ise kamu-özel ortaklığı olacağını açıkladı.(sürecek)


CİHAN





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.