'Derslik açığı,kamu-özel ortaklığı ile çözülecek'
Yayınlanma:
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, zorunlu eğitimin 12 yıla çıkmasının ardından ortaya çıkacak derslik açığına çözüm için iki yeni proje üzerinde çalıştıklarını söyledi.
Kamulaştırılamayan alanların kiralama yöntemi ile eğitim için kullanılacağına dikkat çeken Bakan Dinçer, ikinci yöntemin ise kamu-özel ortaklığı olacağını açıkladı.(sürecek)
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.