Organlarıyla 5 kişiye hayat verecek
Edremit'e bağlı Akçay beldesinde, dün budama amacıyla çıktığı ağaçtan düşen Süleyman Özinan, Balıkesir Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Yapılan müdahaleye rağmen beyin ölümü gerçekleşen Özinan'ın organları, ailesi tarafından bağışlandı.
Sabah saatlerinde Hacettepe ve Uludağ Üniversitesi'nden gelen iki ekip, karaciğer, kalp ve iki böbreği, başarılı bir operasyonla alarak hastaneden ayrıldı.
Uludağ Üniversitesi'nden gelen ekibin başkanı Uzm. Dr. Pınar Sarkut, yaptığı açıklamada, kalbin Ankara'ya götürüldüğünü söyledi.
Karaciğer ve iki böbreği ise kendi ekibi tarafından alındığını belirten Sarkut, ''Karaciğer iki parçaya ayrıldı. Bunlar İstanbul'a götürülecek ve iki ayrı hastaya nakledilecek. İki böbrek ise Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde tedavi gören iki hastaya hayat verecek'' dedi.
aa
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.