Cumhurbaşkanı Gül, ABD'li senatörlerleri kabul etti

Cumhurbaşkanı Gül, ABD'li senatörlerleri kabul etti
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, ABD'li senatörler John Mccain ve Joe Lieberman'ı kabul etti.

Haftanın ilk gününde Brunei Sultanı Hassanal Bolkiah ile Topkapı Sarayı'nı ziyaret eden ve konuğu onuruna öğle yemeği veren Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, yemekten sonra Huber Köşkü'ne geçti. Gül'ün öğleden sonraki konukları ise ABD'li senatörler John Mccain, Joe Lieberman ve beraberindeki heyet oldu. Gül'ün ABD'li konuklarının köşkün güvenlik kontrolünden geçmesi yaklaşık 3 dakika sürdü. Sıkı güvenlik aramasının ardından ABD'li senatörlerin de içinde bulunduğu heyet Cumhurbaşkanlığı Köşkü'ne giriş yaptı. 

Basın mensuplarının kabul edilmediği kabulün detaylarına ilişkin bilgi verilmedi.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.