Bu en hafifinden eşekliktir
Habervaktim.com, “beni gömmeyin yakın, küllerimi suya serpin” diye vasiyet eden ateist Meral Okay’ın ölümünü dün “O kadın öldü” başlığıyla duyurmuştu.
Sabah gazetesi Yazarı Emre Aköz, bu başlık üzerinden Habervaktim’e ve Akit gazetesine saldırdı.
Muhteşem Yüzyıl adlı dizi ile Kanuni'yi kadın düşkünü gösterip, Osmanlı kadınlarını çok farklı lanse ederek ecdadın kemiklerini sızlatan zihniyete tek bir kelime etmezken, Habervaktim'e ve Akit gazetesine “ahlak dersi” vermeye kalkışan Emre Aköz, “hayvanlık” şeklinde ağır hakaretlerde bulundu.
EN HAFİF İFADE İLE EŞEKLİK
Aköz, muhafazakar bir gazeteden, yine bir muhafazakar gazeteye “hayvan” yakıştırması yaparak, en hafif ifadeyle “eşekliğe” imza attı.
ATEİSTE İNANÇ İSTİSMARI
“Ölülerinizi rahmetle anın” şeklindeki dini hükmün, “inananlar” için olduğunu dahi bilmeyen cahil Aköz, yazısında bir taraftan inanç istismarı yaparken, diğer taraftan “o kadın”ın, “beni gömmeyin yakın, küllerimi suya serpin” diye vasiyetinin bulunduğunu okuyucularından gizledi.
“O kadın”ın inanmadığı, ateist olduğu; “beni gömmeyin yakın, küllerimi suya serpin” diye vasiyet ettiği, kendi gazetesi dahil tüm medya organlarında genişçe yer almıştı.
Habervaktim olarak, Sabah yazarı Emre Aköz’ün bu tutumunu “haber ahlaksızlığı” ve “inanç istismarı” olarak değerlendiriyor, bunun en başta okuyucularına yapılmış büyük bir saygısızlık olduğunu ilan ediyoruz.
Ayrıca, en özel toplantılara dahi alkollü katıldığı bilinen Emre Aköz’ün, Habervaktim ve Akit gazetesi ile ilgili bu iğrenç yakıştırmayı yazarken de “sarhoş olup olmadığı”nı merak ediyoruz.
İŞTE O VASİYETİ: YAKILMAK İSTİYORUM
Meral Okay, Göksu Göksel'e verdiği bir röportajda vasiyetini açıklamıştı. İşte röportajdaki o bölüm:
Şöyle çıkıp sokaklarda hiçbir amaç olmadan dolaştığınız oluyor mu? Öylesine?
Onu sokakta yapmam da ben denizde yaparım. Suda olmak beni çok mutlu eder. Bir teknenin kıçında uyuyup uyanmak, kulağımda sevdiğim müziği dinleyerek gökyüzüne bakarak, yıldızların kayışını takip ederek uykuya dalmak, gözünü yarı açarak kendini suya atmak.
Aykırı yanlarınız var, öldüğünüzde yakılmak istemeniz gibi mesela…
E çünkü suya karışmak istiyorum da ondan.
Suyu o kadar çok seviyorsunuz?
Çok. Yani küllerimi üç parti halinde nereye savuracaklarını da yakınlarımdan bir iki kişi biliyor. Bir kısmı şu koya, bir kısmı da şuraya gibi…
ANKARA'DA FIRINI BİLE VAR
Vasiyet gibi bir şey mi?
Evet.. Üstelik yasal olarak hakkınız da var Türkiye'de fakat o yasa kullandırılmıyor. 1946'da çıkmış bu yasa. İstediğinde yakılma hakkın var. Ankara'da fırını bile var.
Habervaktim.com
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.