İşte "o kadın"ın vasiyeti

İşte "o kadın"ın vasiyeti
“O kadın öldü” haberinden ötürü Habervaktim’i hedef tahtasına oturtan ateist ve liberal yazarların Meral Okay sevgisinin nedeni “vasiyeti” mi? Muhteşem Yüzyıl dizisi ile ecdada küfreden sena

Meral Okay, Göksu Göksel'e verdiği bir röportajda vasiyetini açıklamıştı. Ateist ve liberal çevrelerin dini argümanlar kullanarak, Habervaktim’e saldırdıkları yazılarında okuyucularından gizledikleri Meral’in o vasiyeti şöyle: 

VASİYETİ: YAKILMAK İSTİYORUM

-Şöyle çıkıp sokaklarda hiçbir amaç olmadan dolaştığınız oluyor mu? Öylesine?

Onu sokakta yapmam da ben denizde yaparım. Suda olmak beni çok mutlu eder. Bir teknenin kıçında uyuyup uyanmak, kulağımda sevdiğim müziği dinleyerek gökyüzüne bakarak, yıldızların kayışını takip ederek uykuya dalmak, gözünü yarı açarak kendini suya atmak.

-Aykırı yanlarınız var, öldüğünüzde yakılmak istemeniz gibi mesela…

E çünkü suya karışmak istiyorum da ondan.

-Suyu o kadar çok seviyorsunuz?

Çok. Yani küllerimi üç parti halinde nereye savuracaklarını da yakınlarımdan bir iki kişi biliyor. Bir kısmı şu koya, bir kısmı da şuraya gibi…

ANKARA'DA FIRINI BİLE VAR

-Vasiyet gibi bir şey mi?

Evet.. Üstelik yasal olarak hakkınız da var Türkiye'de fakat o yasa kullandırılmıyor. 1946'da çıkmış bu yasa. İstediğinde yakılma hakkın var. Ankara'da fırını bile var.





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.