Davutoğlu Türkiye'ye döndü

Davutoğlu Türkiye'ye döndü
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile gittiği Çin'de temaslarını yarıda kesen Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, İstanbul'a döndü.

Davutoğlu, saat 04.30'da Türk Hava Yolları'nın (THY) Pekin uçağıyla İstanbul'a geldi. Atatürk Havalimanı VİP salonunda yaklaşık bir saat bekleyen Davutoğlu, saat 06.00'da Ankara'ya gitti. Davutoğlu, basın mensuplarının sorularını cevapsız bıraktı.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.