Muhteşem Yüzyıl’ın Gül Ağa’sı konuştu
Günaydın, internet sitelerinde yayınlanan bir röportajda “Muhteşem Yüzyıl nereden çıktı?” sorusuna “Meral Hanım (Okay) heralde (Engin'i Osmanlı'nın içerisine atsam acaba ne yapar’ diye düşündü. Evet, bunu düşündüğüm oldu. (Gülüyor)” cevabını verdi.
Günaydın, “İlişkilerin hep tek gecelik mi oluyor?” sorusuna da şu cevabı verdi: “Ben tek gecelik ilişkiyi seviyorum. En büyük enerji aslında orada oluyor. Büyük aşklar orada oluyor. İnsan kendini yıldızlı zannediyor, hani yıldızlı pekiyi almışsın gibi. İlişkileri de biraz ondan sevmiyorum. O ilk gecenin verdiği heyecan sonra olmuyor. Tek gecelikçiler biraz da o ilk gecenin verdiği hazzın dozundan dolayı bırakamazlar.”
Engin Günaydın şöyle devam etti: “Evlilik kafa demek. Belirli bir kafada olmak istemediğimden dolayı. Yaşam biçimi haline geliyor. Hele çocuğun varsa gideceğin yer belli, çocuğu göndereceğin okul belli, ona göre senin konumlanman gerekiyor, bunlardan çekiniyorum, korkuyorum. Kendimi bu sistemin içinde göremiyorum.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.