12 saat morgda kalan bebek yaşıyor!

12 saat morgda kalan bebek yaşıyor!
Arjantin gündeminine bomba gibi düşen olay Perrando de Resistencia hastanesinde meydana geldi. 6 aylık doğan ve öldü diye morga atılan bebek 12 saat sonra...

Anne Analia Bouter, 6 aylık hamileyken erken doğum yaparak bir kız bebeği dünyaya getirdi. Ancak bebeğin öldüğünü sanan doktorlar bebeği morga kaldırdı. Acılı anne, bebeğini son kez görmek için ısrar edince morga girmesine izin verildi. 

Bebeği kucağına alan anne Bouter, bebeğin inlediğini farketti. Bouter, morgda 12 saat geçiren bebeğin yaşadığını görünce hemen doktorlara haber verdi. Durumu kritik olan bebeğin sağlık durumunun iyiye gittiği bildirildi.

Hastane yetkilileri, olayla ilgisi bulunan 5 sağlık personelinin açığa alındığını duyurdu. Morgta donmadan 12 saat yaşamayı başaran bebeğe "Luz Milagos" "Mucize Işık" ismi verildi.

TRT Haber





HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.