Osmanlıca ve Kürtçe seçmeli ders oluyor!

Osmanlıca ve Kürtçe seçmeli ders oluyor!
Dört günlük Çin ziyaretinin son gününde iç politikaya ilişkin önemli mesajlar veren Başbakan Erdoğan Osmanlıca ve Kürtçe'nin seçmeli ders olacağını açıkladı. 4+4+4 eğitim sisteminin &ou

Çin gezisine katılan gazetecilerin sorularını yanıtlayan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, "4+4+4 eğitim sisteminin Cumhurbaşkanı tarafından onayladığını ve 17 milyon öğrencinin ailesi, uygulamanın önümüzdeki döneme yetişip yetişmediğini merak ediyor." şeklindeki soruya verdiği cevapta çarpıcı bilgiler de verdi. 

OSMANLICA VE KÜRTÇE SEÇMELİ DERS

Erdoğan şunları kaydetti:

"Hiç endişeniz olmasın. Bütün planlarımız yetişecek şekilde yapılıyor. Hiçbir sıkıntıya mahal bırakmadan ufak tefek bazı hususlar dışında tereyağından kıl çeker gibi yoluna girecek. Osmanlıca, Kürtçe seçmeli ders olarak seçilebilecek. Detaylarını arkadaşlarımız açıklayacaklar."






HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.