Bursa'da 3 kişi gazdan zehirlendi

Bursa'da 3 kişi gazdan zehirlendi
Bursa'da gece ısınmak için doğalgaz sobasını yakan aile, sobadan çıkan gazdan zehirlendi.

 

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi Söğütlü Sokak üzerinde meydana geldi. Havanın soğuk olması sebebiyle gece doğalgaz sobasını yakan aile sabah baş ağrısı şikayetiyle uyandı. Doğalgaz sobasından çıkan gazdan zehirlenen Ayşe T. olay yerine gelen ambulansla Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, Yunus T. ve Emre T. ise Çekirge Çocuk Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Hastaneye kaldırılan anne ve çocukları yapılan tedavinin ardından taburcu edildi.





 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.