Kardeşlik sergisi 15 Nisan'da açılıyor

Kardeşlik sergisi 15 Nisan'da açılıyor
Ankara Büyükşehir Belediyesi ve Diyanet işleri Başkanlığı'nın ortaklaşa düzenlediği 'Kardeşlik sergisi' 15 nisan'da açılıyor.

Ankara Büyükşehir Belediyesi ve Diyanet işleri Başkanlığınca düzenlenecek olan "Kardeşilk sergisi" açılışı 15 Nisan 2012 pazar saat: 14.00'da Kızılay Metro istasyonu sergi salonunda Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez tarafından yapılacaktır.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.