Nuri Sesigüzel hastaneye kaldırıldı
Yayınlanma:
Kanal Urfa tarafından organize edilen 'İz Bırakanlar' gecesine katılmak üzere Şanlıurfa'ya gelen türkücü Nuri Sesigüzel, hastaneye kaldırıldı.
OSM Ortadoğu Hastanesi'ne kaldırılan Nuri Sesigüzel, ilk müdahalenin ardından gıda zehirlenmesi teşhisi ile servise alındı.
Sesigüzel, "Yani bir saat bile durmadık. Bu arada bizi gören herkes fotoğraf çektirmek istedi. Siz deyin 2 bin ben söyleyeyim 3 bin kişi ile fotoğraf çekindim. Yani bakmaktan artık gözüm yoruldu. Peygamberimiz de nazara inanırdı ben de nazar olduğunu düşünüyorum." dedi.
OSM Ortadoğu Hastanesi Başhekimi Halil Baysal, Nuri Sesigüzel'i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu.
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.