Bağdat Caddesi'nde 'şike' eylemi
Yayınlanma:
Şike davası ve Aziz Yıldırım'ın tahliye edilmemesini protesto etmek isteyen Fenerbahçeli taraftarlar, Bağdat Caddesi'nde eylem yapıyor.
Fenerbahçeli taraftarlar, Fenerbahçe-Trabzonspor Süper Final maçı öncesi Bağdat Caddesi'nde toplanmaya başladı. Yaklaşık 3 bin kişi, slogan atarak Şükrü Saraçoğlu Stadyumu önünden Badat Caddesi'ne çıktı. Şike davası ve Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın tahliye edilmemesini protesto etmek isteyen taraftarların saat 14.00'de, yürüyüşle eylemlerini sürdürmeleri bekleniyor.
CİHAN
Güncel
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.