''Saldırılar aylardır planlanıyordu''

''Saldırılar aylardır planlanıyordu''
Taliban sözcüsü Zabihullah Mücahid, Afganistan'ın başkenti Kabil'de devem eden saldırıların aylardır planlandığını bildirdi.Mücahid, bununla yaz saldırılarına başladıklarını ifade etti. 

Kabil'de büyükelçiliklerin bulunduğu bölgede bugün 7 patlama yaşandığı belirtildi. Görgü tanıkları patlamalar sonrası şehrin sıkı korunan diplomatik binaların bulunduğu bölgenin çeşitli yerlerinden çatışma sesleri geldiğini ifade etti. Bölgedeki elçiliklerden alarm sesleri geldiği kaydedildi. ABD ve İngiltere büyükelçilikleri de söz konusu bölgede bulunuyor.

NATO ise saldırılar sonucu şimdiye kadar herhangi bir zayiat haberi gelmediğini açıkladı.

Bu arada Kabil'de İngiliz büyükelçiliği binasına roketli saldırı yapıldığı bildirildi. Görgü tanıkları, binadan duman çıktığını aktardı. Saldırı sonucu ölü ve ya yaralılar ile ilgili ise henüz bir bilgi yok.

Öte yandan Kabil'deki ABD Büyükelçiliği de şehirdeki saldırıların devem ettiğini açıkladı. Ayrıca elçilik binası çevresinde de saldırıların yaşandığını duyurdu.

CİHAN








HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.