Musluktan yavru yılan çıktı!

Musluktan yavru yılan çıktı!
Malatya Belediyesi şehir şebekesine bağlı bir evin musluğunda yavru yılan çıktı.

Merkeze bağlı Çukurdere Mahallesi 2'nci Divan Efendi Sokak'ta oturan Yaşar Dağlar'ın evinde içilebilir şebeke suyunda yılan çıktı.

Ev sahibi Yaşar Dağlar, "Su içmek için musluğu açtık. Bardağa yılan yavrusu düştü. Daha önce böyle bir şey görmedik. Çok şaşırdık Malatya'da hangimiz bardağa bakıp ta su içiyoruz. Belediye ekiplerine müracaat ettik ama kimse gelmedi. Görme engelli vatandaşlarımız var, yazık" diyerek tepki gösterdi.

Mahalle sakinleri ise, musluklarına bez parçası bağlayarak önlem aldılar.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.