Başkent'te taksici eylemi

Başkent'te taksici eylemi
Başkent'te ticari taksi sürücüleri, trafik cezalarını protesto etti.

 

Beşevler Fevzi Çakmak Caddesi'ndeki Ankara Umum Otomobilciler ve Şoförler Esnaf Odası önünde toplanan taksiciler, trafik cezalarına tepki gösterdi. Bazı taksi şoförleri ayda 300 TL ödediğini iddia etti. Yazılan trafik cezalarını araçlarının üzerine koyan taksiciler, evlerine ekmek götüremediklerini söylediler. Bu sırada bir oda görevlisinin protestoya katılan taksilerin plakalarını alması taksicilerin tepkisine neden oldu. Taksiciler daha sonra Kızılay'a girmek istedi. Polis ekipleri taksilerin önünü keserek, grubun Kızılay'a girmesine engel oldu.








 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.