Meclis'e eşek ile geldi!

Meclis'e eşek ile geldi!
KKTC’de Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Milletvekili Arif Albayrak, akaryakıt zamlarını protesto etmek için Meclis’e eşekle geldi.

KKTC Millet Meclisi’nde ana muhalefetteki CTP Milletvekili Arif Albayrak bu gün meclise aracıyla değil, boynuna plaka bağladığı eşekle geldi. Eşeğin üzerinde meclis bahçesine giren milletvekili eşeği hükümette bulunan Ulusal Birlik (UBP)’nin meclisteki park yerine bağladı. Burada açıklamada bulunan milletvekili Arif Albayak, KKTC’de sürekli artan benzin zamlarını Hükümetin icraatlarını ve Bakanlar Kurulu kararıyla Bakanlara yeni alınacak makam araçlarını protesto etmek için bu eylemi yaptığını kaydetti. 

VİDEO İÇİN TIKLAYINIZ...

Açıklamasının ardından eşeğini alıp Meclis’ten ayrılan Albayrak, ’Meclis’e eşekle gelen ilk milletvekili’ oldu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.