İran, görüşmelerden memnun
Yayınlanma:
UAEK ile Tahran yönetimi arasında, İran'ın nükleer sorununun çözümüne ilişkin yapılan son görüşmelerin olumlu geçtiği bildirildi.
İran'ın UAEK'deki temsilcisi Ali Asger Sultaniye, İran ve UAEK teknik heyetleri arasında 3 gündür Tahran'da süren görüşmelerin tamamlandığını söyledi.
Görüşmelerin ''yapıcı ve olumlu'' geçtiğini ifade eden Sultaniye, İran'ın nükleer sorununun çözümü yönünde ''yeni bir adım'' atıldığını kaydetti.
Müzakerelerde UAEK heyetinin İran'ın nükleer programına ilişkin yönelttiği bütün sorulara yanıt verdiklerini söyleyen Sultaniye, atılan yeni adımın ne olduğu konusunda bilgi vermedi.
Sultaniye, UAEK heyetiyle yapılan son görüşmenin, Tahran'daki bir üniversitede rastlanan nükleer kirliliğin kaynağı konusuna odaklandığını da ifade etti.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.