Bakan Şahin'den 'takla' açıklaması

Bakan Şahin'den 'takla' açıklaması
İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, Erzurum'da bir vatandaşla yaşadığı diyaloğa yönelik tepkilere ilişkin, "Siyaset kurumumuzun önemli ile önemsizi ayırt edememe gibi bir hastalığı var'' dedi.

Bakan Şahin, Meclis'te gazetecilerin, Erzurum'da bir vatandaşla yaşadığı diyaloğun ardından gelen tepkilere ilişkin sorusu üzerine, "Siyasetçileri yönlendiren gazeteci arkadaşlarımız sağolsunlar. Siyasetçiler gündem sıkıntısı çektiği için çok normal bir şeyi böyle görüyor. Siyaset kurumumuzun önemli ile önemsiz olanı ayırt edememe gibi bir hastalığı var. Bugün anlatacağız kendilerine" dedi.


İHA




HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.