Eşini öldüren zanlı adliyeye sevk edildi

Eşini öldüren zanlı adliyeye sevk edildi
Samsun'da internette tanımadığı kişilerle oyun oynadığını iddia ettiği iki çocuk annesi eşini bıçaklayarak öldüren zanlı adliyeye sevk edildi.

Çiftin yaklaşık iki hafta önce 2. Aile Mahkemesi'ne boşanmak için dava açtıkları ve daha sonrada vazgeçtikleri öğrenildi. 

İlkadım ilçesi Karadeniz Mahallesi Letafet Caddesi üzerindeki bir apartmanda dün gece meydana gelen olayda, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nde teknisyen olarak çalışan Ahmet C. (47), 17 yıllık eşi Birsen C.'yi (44) 12 yaşındaki çocuğu Ş.C.'nin gözü önünde bıçaklayarak öldürdü.

Çocuğun Çiftlik Polis Noktası'na giderek yardım istemesi üzerine olay yerine gelen emniyet ekipleri, cinayet zanlısı Ahmet C.'yi gözaltına aldı. Samsun Emniyet Müdürlüğü Cinayet bürosunda gözaltında tutulan zanlı Ahmet C., sorgulamasının tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edildi. Zanlının sorgulaması devam ederken, olayın tanığı çocuğunun da ifadesinin alındığı öğrenildi.

CİHAN



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.