Şahin'den bomba açıklaması

Şahin'den bomba açıklaması
İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, İstanbul'da mezarlıkta bulunan patlayıcılarla ilgili, "Şüphesiz o patlayıcıyı oraya müze malzemesi olarak koymadılar, hatıra eşya olarak da saklamadılar. 21 Mart olmadı, 1 Mayıs, olmadı başka bir 1 Mayıs"

Şahin, Dedeman Otel'de Türk İdareciler Derneği tarafından düzenlenen Katılımcı Demokrasi ve Sivil Toplum Sempozyumu öncesi gazetecilerin, İstanbul'da ele geçirilen patlayıcılarla ilgili sorularını cevapladı.

Bakan Şahin, Kozlu mezarlığında 15 kilo, tesir gücü yüksek, 500 el bombası yapılabilecek miktarda patlayıcı madde yakalandığını belirterek, "Bu 21 Mart öncesi ve sonrası İstanbul'da yapılmak istenen yasa dışı Nevruz gösteri alanlarına çok yakın bir noktada depolanmış bir patlayıcı madde. Bağlantıları ele geçirildi. İstanbul polisi uzun süredir bu konuyu takip ediyordu. Kendilerine teşekkür ediyorum. Polisimize, jandarmamıza, güvenlik güçlerimize çok teşekkür ediyorum. Çalışan bütün arkadaşlarımı yürekten kutluyorum. Bu tür çalışmalar devam ediyor, edecek. Temenni ediyorum ki ülkemizin gündemine, milletimizin dikkatine yeteri kadar sunulsun" diye konuştu.

Bir gazetecinin, '1 Mayıs'la ilgisi var mı, provokasyon hazırlığı mı var?' sorusuna ise Şahin şu karşılığı verdi: "Şüphesiz o patlayıcıyı oraya müze malzemesi olarak koymadılar. Hatıra eşya olarak da saklamadılar. 21 Mart olmadı 1 Mayıs, olmadı başka 1 Mayıs. Netice itibarıyla bu ülkede patlatılmak...Yıkıcı ve bölücü örgütün uzantılarının eserleri. Eserleriyle övünsünler ama durmak yok, bunların peşindeyiz ve ensesindeyiz."


İHA



HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.