Bakan Ergin'den Mehmet Ağar açıklaması

Bakan Ergin'den Mehmet Ağar açıklaması
Adalet Bakanı Sadullah Ergin, Mehmet Ağar'ın cezaevi talebiyle ilgili çalışmaların yapıldığını, tamamlandığında bilgi verileceğini söyledi.

Adalet Bakanı Sadullah Ergin, Londra ziyareti öncesi Atatürk Havalimanı'nda açıklamalarda bulundu. Ergin, Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi (AİHM)'nin gelecek perspektifi oluşturmak amacıyla yapacağı 3. çalıştaya katılacağını belirtti. AİHM'in iş yükünün azaltılmasına dönük bir çalıştay olacağını aktaran Ergin, "Orada da uzun yargılama sorunu var. Hatta bunu da espriyle şu şekilde dile getiriyorlar: 'Türkiye'de uzun yargılamalardan mağdur olanlar AİHM'e şikayet ediyorlar. AİHM'deki uzun yargılamaları kime şikayet edeceğiz?' Orada da 5 yıla varan süreler söz konusu olabiliyor. Mahkemenin gündeminde bu konu var." dedi. 

Gazetecilerin, "Mehmet Ağar'ın F tibi cezaevi yerine farklı bir cezaevine konulması konusunda talebi var. Neler söyleyeceksiniz?" şeklindeki sorusuna Ergin, bu konuda çalışma yapıldığını, belli olunca haber verileceğini ifade etti. Tutuklu vekillerin durumuyla ilgili ise "TBMM Başkanı'nın daveti oldu, sonucunu görelim bakalım." diye konuştu.

CİHAN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.