Alevi yazardan Hz. Ömer'e hakaret
İşte Zelyut’un “Peygamber’i gizliyorlar” başlıklı dünkü yazısının ilgili bölümü:
“Hz. Muhammed'in dünya görüşünü, felsefesini çiğneyip gizledikleri gibi onun emanetini de çiğnediler.
Yüce Peygamber'imiz; bütün kaynaklarda yer aldığı üzere; 'aba'sının altına aldığı kızı Fatıma, damadı Ali ve torunları Hasan ile Hüseyin' için 'Allah'ım bunlar benim Ehl-i Beytim'dir (Ailem). Bunları sev.' demiştir. Yine Veda Haccı'ndan döner iken Gadir-i Humm'da kendisinden sonra Müslümanlara 'veli' olarak Hz. Ali'yi bıraktığını söylemiştir. Bu anlamda da 'Ben ilim şehriyim; Ali ise o şehrin kapısıdır. İlmi isteyen kapıya gelsin.' buyurmuştur. Ve bütün Müslümanlara; 'Kuran ile Ehl-i Beyt'i miras bırakmıştır.'
Bugün ise; Peygamberimizin bu temel mirası tamamen unutturulmuş; Ehl-i Beyt'e kıyanlar; büyük Müslümanlar olarak gösterilmiştir. Bütün Müslamanların salavat getirirken selam verdikleri Ehl-i Beyt (ål-i Muhammed) anılmadan ve hakkı teslim edilmeden Kutlu Doğum Haftası kutlanır mı?
(HZ. ÖMER’E ÇİRKİN İFTİRA)
Peygamberimizden kalan tek çocuk; Fatıma anamız Hz. Ali ile evli idi. Hz. Fatıma; babasının vasiyeti çiğnenince bu haksızlığa karşı çıktı. Bunun üzerine aralarında Hz. Ömer ile Halit bin Velit ve Kunfuz'un bulunduğu kabadayılar onun evini bastılar; kendisini dövüp kaburgasını kırdılar ve bu saldırıdan sonra o fazla yaşayamadı.
40 sene içinde Peygamberimizin azılı düşmanları iktidara gelip Peygamber soyunu kılıçtan geçirdiler. Kutlu Doğum Haftası'da bu haksızlığın; bu zulmün sözü edildi mi hiç? Edilmez...
Çünkü gerçek Muhammed yerine onun siyasallaştırılmış gölgesi millete satıldı. Kuran'da reddedilen 'atalar dini' ileri İslam'ın yerine geçirildi. Şimdi soruyorum şu Diyanet İşleri Başkanı'na: Siz hangi Peygamberi tanıtacaksınız okullarda?
ålemlere rahmet olan; emekçi ve ilerici peygamberi mi yoksa Danimarka'daki karikatürlerde çizileni mi?”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.